Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I48v18a56n 21V26e12s90e20l47ý

13. 9. 2017 16:47

Můj problém s brýlemi není v jejich čočkách ale v periferním vidění okolo brýlí ( měření na očním to potvrdilo). Zkoušel jsem multifokální brýle a při řízení mi právě toto vadilo. Přešel jsem na kontaktní čočky a byl klid. No a na blízko k čočkám přidám čtecí brýle - obojí má plusové hodnoty tak to sčítám a jsem zcela v pohodě.

0 0
možnosti
KM

Dobrý den, v kontaktních čočkách samozřejmě budete mít vždy širší zorné pole než v jakýchkoliv brýlích. Můžete zkusit i multifokální kontaktní čočky. Fungují na jiném principu než multifokální brýle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem oční optik a optometrista a v současné době působím v Praze. 

Seznam rubrik