Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Zajimavy clanek, ale to co pisete by mel vedet kazdy Optik, ktery vam bryle prodava a podle toho take prizpusobit. Takze clanek je spis urcen tem, kteri si porizuji byryle u nejakeho neoptika.

0 0
možnosti
KM

Dobrý den, samozřejmě máte pravdu. Bohužel realita je taková, že často k nám přicházejí zákazníci, kteří si někde koupili brýle a nyní se diví, proč jim tam nikdo neporadil. Proto ve svém článku také doporučuji obejít si více optik a najít si optika, který dokáže opravdu poradit.

0 0
možnosti
MS

Ještě jste zapomněla na čtvrtý typ brýlí - čtečky z Kauflandu bratru za 90 Kč. :-)

0 0
možnosti
KM

Dobrý den, tento typ brýlí bych nepovažovala za korekční pomůcku, ale spíše za lepší lupu, kterou lze použít v nouzi. Nebojte se chystám článek i na toto téma.

;-)

0 0
možnosti
Foto

Brýle- moje celoživotní téma! :-) Nedávno jsem si pořídila soustavu nových brýlí, neobyčejně jsem se u toho vydováděla... Díky za užitečný článek, těším se na pokračování...R^

0 0
možnosti
JV

J92i83ř24í 58V70o47l98k97a

19. 4. 2017 10:13

Zajímavé a chytré, potřebuji nové brýle, budu se tím řídit. Trochu mě pobavilo, že brýle mají sedět na hlavě, já je mám zapřené o frňák a když si dám brýle na hlavu, tak jako Bartoška stejně nevypadám a trnu, kdy budou na cimprcampr, jejich chytání má stejný výsledek jako dopad, zbyde alespoň rámeček, někdy. Díky.;-D

0 0
možnosti
Foto

Chcete-li je nosit jako Bartoška, doporučuji jisticí hřebíček do čela. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky :)

Jsem zvědavá na pokračování

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem oční optik a optometrista a v současné době působím v Praze. 

Seznam rubrik